60 spørsmål om meg...

Jeg var innom bloggen til Lena og fant denne listen (lenabeatrice.net)

Det er vel ingen som gidder å lese hele lista men jeg tester...


1. Hvor gammel er du om fem år?
44 år og 8 mnd. Viktig

2. Hvem var du sammen med minst 2 timer i dag?
Arbeidskollegaene mine, f.eks Ellen.

3. Hvor høy er du?
169 cm

4. Hva var den siste filmen du så?
Vanskelig...jeg pleier å sovne fra filmer. En eller annen film på noen av tv3-kanalene, antageligvis en romantisk komedie.

5. Hvem ringte du sist?
Hjem fra mobilen. Ina svarte.

6. Hvem ringte deg sist?
Eva fra fritids.

7. Hva sto i den siste sms’en du fikk?
Grabben på dagis og HR på Torud. Tacos i dag? Ska jag hämta barn så handlar du eller tvärtom?

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Jeg liker å ringe men det er aldri noen som ringer hit så jeg tar hintet...får i framtiden foretrekke SMS.

9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
Gifte...

10. Når så du mammaen din sist?
Modern så jeg forrige onsdag, ho var innom her sammen med fadern og Anne

11. Hvilken øyenfarge har du?
Blågrönn

12. Når våknet du i dag?
05.50....av vekkerklokka!!

13. Hva er din favorittjulesang?
Oh helga natt OG den som Michael Bublé gjorde en versjon av i fjor sammen med Chania Twain, "I'm dreaming of a white christmas"

14. Hva er ditt favorittsted?
Vet ikke helt...ikke i en storby. Ved vannet en varm sommerdag.

15. Hvilket sted liker du minst?
Store kjöpesentere stappfulle med shoppinggale folk!!

16. Hvor tror du at du er om ti år?
Regner med jeg bor i Skarbol i samme hus.

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Det var en periode jeg ikke turte å sove alene i senga pga at noen (antageligvis söster Hilde) skremte vettet av meg etter at jeg hadde gått i sövne. Ho sa man kunne gå ut og fryse ihjel. Så en lengre periode sov jeg i samme seng som mor og lå og snurra rundt og rundt og sparka ho i ryggen.

18. Hva lo du hardt av sist?
Er det noe jeg skulle önske så var det å kunne le höyt og hardt men det klarer jeg ikke fysisk!! Ler ikke så ofte, gliser mer. Sist var vel at en kollega (svensk) hadde skrevet i en journal "bleieboksen" i stedet for "bleiebuksen". Fikk noen komiske bilder i hue da. Veldig internt i hjemmesykepleien, dette her.

19. Hvor stor er sengen din?
180 x 200

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Bærbar.

21. Sover du med eller uten klær?
Hva menes med dette? Naken eller ikke naken? Jeg har som regel en form for nattkjole. Er det skikkelig varmt om sommeren så kan jeg skeie ut med å sove i bare trusa. Men aldri naken...

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
Jeg klarer meg med en hodepute.

23. Hvor mange land har du bodd i?
2. Norge og Sverige.

24. Hvor har du bodd?
Römskog, Oslo, Karlstad, Töcksfors

25. Liker du sko, sokker eller barbent?
Sokker!

26. Er du sosial?
Njjaaiiiii...liker meg veldig godt alene. Men det hadde kanskje blitt kjedelig i lengden...

27. Hva er din favorittis?
Ekte italiensk is...helst sjokoladesmak.

28. Hva er din favorittdessert?
Sjokoladepudding med vaniljesaus.

29. Liker du kinamat?
Ja, ålreit det...men ikke for ofte.

30. Liker du kaffe?
Nei

31. Hva drikker du til frokost?
Melk og te.

32. Sover du på noen spesiell måte?
Kanskje ikke så spesielt men liker meg best i stabilt sideleie med ene kneet höyt oppe.

33. Kan du spille poker?
Nei

34. Liker du å kose?
Nei, ikke noe spesielt.

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Njeeeiii....liker rutiner i hverdagen men MÅ ikke ha pannekaker på torsdager f.eks.

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Kjenner ikke men vet at Michael Jackson var födt på samme dag som meg. Men han er ikke blant oss lengre.

37. Vil du ha barn?
Jeg har tre som jeg ville ha. Fornöyd nå.

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Jeg kan svensk og klarer meg over gjennomsnittet bra i engelsk. Kan enkle fraser spansk og fransk.

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja, jeg fikk Ina hjemme på stuegulvet...ambulansen kom for sent til selve födselen (heldigvis) men de kjörte oss til sykehuset i Karlstad etterpå.

40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Jeg tar bassenget, jeg.

41. Hva bruker du helst penger på?
Vet ikke om jeg liker det men bruker absolutt mest penger på mat. Liker å handle klär til unga.

42. Eier du dyre smykker?
Nei.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Ikke noe bestemt. Liker nytt på nytt, Skavlan, gode serier som "breaking bad", artige matprogram.

44. Kan du rulle med tunga?
Ja.

45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Hmmm, vanskelig....syns mange er litt morsomme, jeg.

46. Sover du med kosedyr?
Nei

47. Hva har du som ringelyd?
Neimen DET veit jeg ikke...driter i det også. Sånn vanlig gammeldags ringing, liksom.

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Neeeiii, det tror jeg ikke. Mulig det ligger noe i en krok på Haugbak (barndomshjem) men det har vel vittra bort nå.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
Genseren jeg har  på meg.

50. Flørter du mye?
Nei....ganske så avvisende.

51. Kan du bytte olje på bilen?
Nei

52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Nei

53. Hva var den forrige boken du leste?
Isprinsessen av Camilla Läckberg.

54. Leser du avisen?
Nett(skravle)aviser for det meste...og da havner man som regel inne på artikler om lettkledde kjendiser eller noe...

55. Abonnerer du på noen blader?
Nei, men min datter Hannah får Kalle Anka og Julia hjem i postkassa.

56. Danser du i bilen?
Hender jeg husker opp og ned i setet om jeg får et stöllerökk.

57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
P4

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Det var noe om en bruker på jobben så det kan jeg ikke gjengi her.

59. Når var du i kirken sist?
Begravelse i mars, tror jeg det var.

60. Er du lykkelig?
Akkurat nå kan jeg slite litt med lykkefölelsen men om man ransaker sjelen så havner man nok på lykkesiden, skulle jeg tro.

Kommentarer
Postat av: Støllerøkk

Fantastisk! Ble helt fascinert av alt jeg nå fikk vite. Ble Ina født hjemme??? Støllerøkk, je dauer! Herlig. kunne lest seks bind om livet dittmogså, ikke bare om knausgård. MER!!

2012-05-04 @ 20:29:15
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.no
Postat av: Lalla

Men for en fin tilbakemelding!!

Ina födt hjemme? Joda, egentlig veit du det, jultomten!! Finnes i et tidligere innlegg.

http://skarbol.blogg.se/2009/september/tenker-tilbake.html

2012-05-04 @ 20:35:22
Postat av: Amnesia

Jeg er aldeles overveldet, har også lagt igjen kommentar i nevnte innlegg jeg tør påstå å aldri ha lest!? Åssen kan jeg ha unngått det???

2012-05-04 @ 22:12:18
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0