Städa, städa...

...varje fredag...oxå varje jul...

Det tycker INTE jag är kul!!

Men det må jo gjøres innimellom!!

Her er det jo virkelig behøvelig!
Jeg har noen gode hjelpere som holder huset i uorden!
Dere husker kanskje dette innlegget:
http://skarbol.blogg.se/2009/november/hvor-skal-jeg-begynne.html

Men det er ikke noe TAK I MEG!!

I dag har jeg ruslet rundt. Satt på en maskin med klær.
Ryddet på kjøkkenbenken.
Satt i ny pose i støvsugeren og sugd opp noen kuler med godlukt!
Det er ganske genial med sånne "doftkulor" så sant man ikke får tak
i en altfor kraftig duft. Man slipper den vonde støvsugerlukta!
(Mulig jeg bør bytte støvsuger snart også men...")

Anyway, jeg har støvsugd kjøkkengulvet, gangen og badet.
Så kom Ina og Joakim ned og ville ha brødskive, så nå må
jeg nok støvsuge litt på kjøkkenet igjen!
Merkelig det derre...uansett å mye jeg befaler "HOLD DEG OVER tallerkenen!"
så blir det uansett brødsmuler, smørklin eller påleggsrester på gulvet...

Så hadde jeg tørket av det verste på toalettstolen. Men så kom en liten lillgrabb
som var veldig nødig og før han fikk orden på strålen så var doen igjen klar
for en vask! Det var veldig snilt av Joakim å prøve å tørke opp med små biter
av dopapir, men det ble ikke så mye bedre for mamman alikevel.

Nå skal snart storesøster hentes og hun skal få rydde på sitt rom.
Samtidig skal jeg hjelpe Ina på hennes rom. Der ligger alle klesplagg hun
noensinne har eid utover hele rommet.

Jaja...kunne gå on and on and on...men det har jeg jo gjort mange ganger før.
Det blir jo bare ensformig i bloggen min!!

:-)

Skal nok ta et skippertak og få det sånn nogenlunde her til helgen.
Får trøste meg med fredagsmys i kveld!!

God helg!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Man får börja om innan man kommit halvvägs. Enerverande.

2010-05-07 @ 14:32:34
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0