Til Anita (og Priscilla)



Mulig bildet er gammelt...men hvem henger seg opp i detaljer??

Kommentarer
Postat av: Hun som gjerne danser med ulven Kevin C.

Å halleluja, nå skjønner jeg hvorfor jeg smelta fullstendig på 80-tallet. Priscilla sitter ved siden av meg og vi fantaserer om vårt neste liv med den mannen der... stønn.... eller takk ;)

2012-01-21 @ 22:32:26
URL: http://ktmcleopatra.com
Postat av: Ragnhild

Mhmmm..blir litt av et liv! Da kommer vi på besök igjen...fnis.

Klarer derimot ikke å riste av meg irritasjonen over at kommentarer FORSVINNER her inne???

Kommentarer er gull verdt!

Nå ser jeg på Luke Macahan! Godnatt;)

2012-01-21 @ 23:04:21
Postat av: Ktmcleopatra

Gleder meg til det livet og at du kommer på besøk igjen. Så kan vi alle sitte og se på Kevin mens vi dåner.

Når det gjelder kommentarer, så forsøk å slå av den funksjonen som gjør at alle kommentarer måste verifieras. Da slipper du at de blir borte :) (Tror jeg) Og det kan hende det bare gjelder mine kommentarer fordi jeg i hurten og sturten taster feil verifiering??



A.

2012-01-25 @ 11:41:50
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0