Luke nummer 7

Hei og hopp, sukkertopp!

I dag skal vi pröve å väre litt morsomme:
 
 
Julen er blitt avlyst og det er din skyld. Du har fortalt julenissen at du har vært snill i år og nå har han daua av latter… Ha ei fin adventstid.
 
¤  ¤
 
If a big fat man comes into your bedroom at night and puts you in a bag – don´t worry… I told Santa I wanted your for x-mas…
 
¤  ¤
 
Hva begynner med P å slutter på ULE? PepperkakesmULE!!!
 
¤  ¤
 
Hei! Fotografen nekta å ta bilde av meg naken på et saueskinn kun iført nisselue og gullkjede… Så det blir ikke noe julekort i år… God Jul !
 
¤  ¤
 
Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann.
- Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun. - Helst en lyseblå! la hun til.
Full av forventninger gikk hun julaften i møte. - Hun fikk en flott lyseblå badevekt.
 
¤  ¤
 
Takk for gaven jeg fikk til jul.
- Å, det var da ingen ting å takke for.
- Nei, det synes ikke jeg heller, men det synes mamma.
 
¤  ¤
 
Den ene blondine til den andre: - Ååå, det er jul på en fredag i år.
Den andre: Åhh nei, bare det ikke blir den 13.
 
¤  ¤
 
Nå har vel dere fått vondt i magen av latter, regner jeg med, så da roer vi ned med en rolig julesang til slutt:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jultomten

Bruk mitt namn på detta viset? Vaffer då då? Tror jeg skal bruke den der julekortgreia, har ikke rukket å bestille bildekort...

Svar: Det blir en fin unnskyldning!
Ragnhild

2012-12-09 @ 08:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0