Luke nr 6

6.desember!
 
Hva kan man skrive om denne dagen?
 
At på denne dag i 1492 så oppdaget Columbus Haiti!
Tipper han satte pris på varmen der!?
 
Denne dag i 1968 ble forfatter Karl Ove Knausgård født.
Sikkert noe man kan ha nytte av å vite om man blir med på "Vil du bli millionær"
 
3 år senere denne dato ble Odd-Bjørn Hjelmeseth født!
For deg som er i overkant interessert i langrenn.
 
Denne dato 1917 så erklærte Finland seg uavhengig av Russland.
Alltid greit å være uavhengig!
 
På denne dag i 2010 skrev jeg dette innlegget på bloggen min:
 

Midnatt!

Det tikker og går mot midnatt, klokka er 23.47. Ute er det 20 minus!
Kan ikke påstå at jeg trives i kulda!
Sofan er best, ingen protest!
Har vært på kveldsvakt i Trøgstad og avslutter nå mandagen foran tv med solo og melkerull!
En vakker dag kommer det et mer interessant innlegg.

God natt!!
 
Tilbake i 2012 så kan jeg konstatere at ting ikke har forandret seg å mye.
 
En fin vintersang som også fungerer som julesang kommer her:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: I endring

Du imponerer med førjulsunderholdning av ypperste klasse. Ingenting er som gamle blogginnlegg med tørre opplysninger. Det gjør i allefall kvelden min litt artigere;)

Svar: Hihihi. Ser dårlig ut nå...er jo endel luker igjen.
Ragnhild

2012-12-06 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0