Sorry, folks....

Det råder ingen underholdning her inne og jeg kommer ikke lös fra skrivestreiken heller!!
Ingenting detter ned i hodet mitt, alt står stille.

Mens jeg er her inne kan jeg jo nevne at det har gått litt på tverke i dag.
Som jeg skrev i facebookstatusen min: "Er meget skuffet over at fransysken var som en eneste stor aorta!!"
Skulle ha oksesteik til middag i dag, serru...og gjorde i grunn alt rett. Brunet den rundt om, krydra og inn i steikovnen
med den. Der sto den en stund. Siden pakka jeg den inn i folie mens jeg laga sausen.

Da middagen sto på bordet og det siste som gjensto var å la kniven skli gjennom steika så var det bom stopp.
Ikke bare en tjukk sene...men to. Og den ene var selveste aortan, det kunne ikke väre noe annet.
Å kjäre vene for no seige greier!!!!

Men sausen, den var sabla god!

;-)

Fortjener igrunn dessert etter den skosåla....

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Godt du kom med en forklaring, jeg trodde fransyskar var slike franske damer man kunne gjøre andre ting med enn å spise... Hadde nok blitt mye dessert på meg etter det der. Og glad du fant noe å skrive om for det blir så stille uten deg:)

2011-10-06 @ 13:39:34
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Fransyskan

Jeg vil jeg vil men får det ikke til!!!

2011-10-06 @ 13:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0