Enda en söndag...

...og ute er det regnvär!

Jeg kommer ikke på et jota å skrive om!
Det var så lettvint å legge ut bilder fra ferien, de snakket liksom for seg selv.
Nå har jeg ikke flere bilder, tror jeg!?


Jo, dette har jeg vel ikke lagt ut?
Ina syns det ble varmt i ansiktet...


Eller dette? HR chillar i poolen :-)

Lett å drömme seg bort når regnet drypper på utsiden av vinduet!
Godt det ikke drypper på innsiden hvertfall...

Ang drypping og sånt. Vi planlegger nå bad oppå. Må bare få bestemt oss for hva vi skal ha på vegger, tak og gulv först. Det er ikke det letteste her i verden!!

Får vel se igjennom noen av de hundre kataloger vi har på kjökkenbordet...


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Bildet av HR på madrassen med de flotte klare fargene - litt zoom på det for å få ho nærmere, og du har et knakendes knallbilde!!

Bloggtørke inne og regnvær ute? Kontraster... Apropos bad - vanskelige greier. Jeg tok en tur til Årjäng - kakelbutiken ved E18 der. Hadde titta litt på nett først, men det var da jeg kom til den butikken at det løsnet med flisevalg. Armatur og bollevask fant jeg i katalog hos rørlegger. Her kan du forresten se badet mitt før og etter: http://eurofoto.no/shared/album/2966563/badet-for-og-etter-september-2010/1/e821a24fe05d977da57c613c270ec9bd

Jeg er såååååååå glad for å være kvitt det gamle badet...!! (Du skal jo heldigvis bare ha ett til :))

2011-05-22 @ 18:20:26
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Oh my god! Badet ditt ble jo rett og slett URlekkert!! Kjempefint!

Vil også ha en sånn hengende do for er det ikke sånn at du oppnår lykkefölelse bare ved å la skurekosten sveipe under do i stedet for å ligge på knea og gnu bak og foran og opp og ned????? Men det tar for mye plass i vårt bad oppå pga skråvegger from hell. Men gud for et lekkert bad ja!! Berre lekkert!!

2011-05-23 @ 17:29:24
Postat av: Cleopatra

Hehe, gruelig deilig med vegghengt do, selv om den tar ekstra stor plass pga at den er mot yttervegg (ekstra isolasjon med tanke på vanntank...) Vasker veldig sjelden (har nesten gitt meg med det), men støvsugeren kommer jo under som en lek. Og så er det sånn lokk som går sakte ned, ingen smelling med doringen - kan anbefales. Var inne på marmorfliser en stund, ville ha varme toner, men fant altså disse som er meget enkle å holde reine, rustikke og fin teint :)

Fikk flashback til Travellin' Strawberries og julekalenderen med den berre lekkert-kommentaren. Klaske lår, klaske støvel...

2011-05-24 @ 12:35:33
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Silje

Var på dette hotellet i fjor. Var det mye gjester der nå eller og hvordan var været? :)

2011-05-26 @ 16:49:03
Postat av: Ragnhild

Hei Silje!

Den uka vi var der (28/4-5/5)var det ganske mange gjester med det var ikke fullt. Helt i begynnelsen av sesongen dette. I midten av mai og utover pleide det å väre stappfullt, visstnok.:) Du kan lese mine innlegg fra reisa vår. Skikkelig styrtregn dagen vi kom, men resten av uka hadde vi det varmt og fint. Litt mye vind, men en varm vind. Et fint sted vi kunne tenke oss å besöke igjen!

2011-05-27 @ 09:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0