Alla hjärtans dag!

Har vi liksom glemt bort i år!

Eller...jeg kom på det på jobb i dag, og bestemte meg for å kjöpe noen delikate saker på konditori i Trögstad.
Dessverre smakte de ikke like godt som de så ut så det ble ingen stormende suksess!

Joakim derimot, hadde bakt muffins på dagis som han hadde med seg hjem i en liten pose!
DE VAR KJEMPEGODE!!
Browniemuffins var det!

Så da ble vi varme i hjertene våre alikevel!
Vel..kanskje ikke Ina...hun ble temmelig harm over at hun bare fikk 2 sånne muffins (pluss flere smakebiter av mine konditoribakelser) så hun satt tilslutt ved kjökkenbordet og gråt salte tårer.
Jeg prövde å forklare betydelsen av Valentines day for henne, men hun er ikke helt mottagelig for det ennå!

Jeg har IKKE fått noen gaver eller roser eller noenting på denne dag!
JC har heller ikke fått noe!

Vi klarer oss!! ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0