En kort rapport!

Som noen har merket så er aktiviteten her inne stoppet helt opp.

Jeg logger meg inn, trykker på nytt innlegg og så blir det helt skrivesperre i mitt hode!
Helt stopp!

Hva i all verden skal jeg skrive om som ikke skal bli noe kjedelig drövel!?

Om en knapp uke er det jul og jeg har IKKE satt himmel og jord i bevegelse for å bli ferdig med alt!
I år kjöper vi gaver, stövsuger litt, setter opp julepynten närmere helgen og lar det stå til!

Gaver kjöper man jo mest for at det skal gjöres pga jul. Vi trenger jo nesten ikke noe, noen av oss!!?
Önsker meg noen ganger langt tilbake i tid. Tenk å få trampe inn til en fattig familie med mange barn der det ikke vanket annet enn salt sild på julekvelden? Få dra opp av sekken lekkerheter til julebordet og gaver som virkelig trengtes?

Hele vår klode er vel iofs full av fattige mennesker som lever på kanten av stupet så den tanken kunne vel gå å gjennomföre. Kanskje på tide det nå!?

Ikke alt er mörkt og dystert hos meg i denne förjulstid, altså!!

En gammel god melodi i ny versjon har fått meg helt avhengig!!

GOD JUL

http://www.youtube.com/watch?v=ZHp3kbMmM6A


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Jag Sliter inte ut mig för denna julen heller.

Varför ska man storstäda inför jul??? Detta fenomen har jag aldrig förstått. Förr i världen, Ja ok, då hade dom ställt slakt och det var nog nödvändigt för dom, inte för oss. En del människor går ju helt bananas före julhelgen, sen sitter dom väl och sover vid 5-tiden på julafton, för dom är helt utslitna.

Nej, Ragnhild, vi gör rätt som låter julen komma till oss ändå. Vi ska inte tillbringa den inne i skåp och lådor :)

God Jul!!

2011-12-20 @ 15:18:27
Postat av: Cleopatra

Henger meg på Agnetha og deg RR. Hva er det vi strever etter?? Og jeg vasker ikke engang, men er allikevel utslitt. Og om dere ikke har funnet det ut før, jula varer under ei uke!!! Skjønn det den som kan!

2011-12-22 @ 21:51:13
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0