Ferien så langt!

En uke ferie er over og jeg tar et tilbakeblikk!

Fest på Römskauen på lördag!
Söndagen ble litt laber, men helt ålreit ;-)

Mye stress og mas i löpet av uka med å få ferdig
hus og veranda til midsommerfest!
(Med en stk syk mann i hus så falt det meste på meg...)

En tur til Årjäng med litt shopping samt mat på Götes på mandag.
Besök av systeryster fra Oslo på onsdag/torsdag.
(Fikk hjelp med å vaske i stua!!)

En veldig fin og koselig midsommeraften med venner på verandan,
god mat og drikke og kubb på plenen!

Fint vär hele uka (jeg er dog like bleik) igrunn, med unntak av litt regn på fredag kveld.

Som avslutning på uka dro vi i dag en tur til Karlstad og Mariebergsskogen!!
Der er det helt perfekt å dra med små barn...og större også.
Store, åpne områder med lekeplasser, badestrand, hamnehage med forskjellige dyr og en veldig fin skog å ströve i.

Vi liker Mariebergsskogen!

En helt godkjent förste ferieuke er over!
Neste uke skal jeg pröve å sole meg litt...og kanskje bade!!

Men bare kanskje ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0