GODT NYTT 2010!!

Så var förste nyttårsdag her!
Det er stille og fredelig. Mennesker er ute på tur, eller i akebakken med ungene!

Jeg har også värt ute og gått i dag!! Takket väre en aktiv nabo!
Det er jo bra, så blir nyttårsforsettet mitt, ET AV DE, lettere å holde.
Nå har jeg jo faktisk värt litt fysisk aktiv...

Noen der ute som har noen morsomme nyttårsforsetter, forresten??
Noen som er lette å holde?

Nå skal det snart hives innpå med rester fra middagen i går.
Kalkunen er fremdeles kjöttrik og sausen er jo om mulig enda bedre i dag.
Gleder meg!!

Jeg har ikke tenkt å begynne på en eller annen diett eller noe sånt tull selvom det er et nytt år!!
Nei, nei...her blir det som vanlig. Skal bare pröve å sette munnlås på meg selv etter kl 19 på kveldene...

Ser på nyttårshopprenn fra Garmisch-Partenkirchen!
Veldig kjedelig egentlig, men det passer så bra til förste nyttårsdag!!

Ha en strålende fortsettelse, alle sammen!!

Kommentarer
Postat av: nabon

Här blev det tacos i soffan med Ivanhoe på tv´n, inte sett den filmen på säkert 15 år, men bra än den ;)

2010-01-01 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0