Frihelg!!

Jeg har tatt helga!!

Valentines day på søndag, da blomstrer nok romantikken i dette huset!!
4 retters på Waterside lørdag kveld og muligens litt rødvin.
På søndag har jeg lovet kidsen hjerteformet sjokoladekake (selv om Ina lurte på om det ikke gikk å få hjerteformet banankake i stedet?)

OL er det jo også!!
Jeg er sånn middels intressert.
For min del er det skiskyting som står høyest på lista, så kommer langrenn.
Men det er rart med det....OL, da kan man bli sittende og se på det meste, t.o.m. curling!!

Så et tegn på at man begynner å dra på åra:
Så Avatar i går! (Så jo at det var en nydelig film, dog gjør den seg sikkert best på kino!)
Så var det tegnet på alderdom:
Nå ble sofans makt for stor så jeg måtte gi opp siste halvtimen. Den får jeg nok ta en annen kveld.

Andre filmer jeg har lyst til å se er "Precious" men Maria Carey(!!) i en av rollene, og filmen " a walk to remember" etter et tips av Martin!

http://martingulbrandsen.blogg.no/1265720887_en_minneverdig_spaser.html

Jeg liker snufsefilmer!!

Ellers er det likt seg her!
HR gleder seg til å se Avatar og lengter etter å få slutte på fritids!
Ina var sint i kveld for at jeg hadde kjøpt sjokoladepudding og vaniljesaus for "HON TYCKER INTE OM SJOKOLADEPUDDING".
Men banan og vaniljesaus var en god reserve, syns hun.
Joakim har blitt smitta av datadilla og vil gjerne spille "Byggare Bob" på datorn....

God og romantisk helg ønskes til alle!! ;-)


Kommentarer
Postat av: gammel-nabon

själv har jag inte ens sett Titanic än.....

2010-02-14 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0