Oppkast og vannkopper!

I natt kom HR ned og vekket oss. Hun hadde spydd i senga.
Jeg fikk kasta sengetøyet i vaskemaskinen på 90 grader, redd opp seng midt på stuegolvet
til HR og i sofan til meg selv.
På den måten var ikke turen til badet så lang.
Hannah tok jevnlige turer til doskåla, vekselvis stående og sittende.
Jeg fulgte med på turene og vasket og sprita dassen etter hver tur.

Og mange turer ble det...både foran og bak var det aktivitet...fram til ca kl 14 i dag.
Da kom hodepinen, men etter en alvedon sovna HR og sov til nesten Bolibompa-tid.

Joakim var i et elendig humør i går. I natt kom han inn til oss ganske varm i panna.
Sov dog til 09.45 i dag...når han sto opp kunne vi se de første prikkene rundt omkring
på kroppen hans.
Vannkopper!!

Jeg har som sagt brukt dagen til å vaske dassen samt å tørke rumper.
Har også fått vaska litt på kjøkkenet og i stua.

Trøstet meg med en troika i kveld!!

Håper den ikke kommer opp igjen i natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0