Hafjell!

En liten oppdatering fra meg.

Befinner meg i Hafjell med familyn, i Euroskos hytte!

Har debutert i slalombakken i dag. Tror jeg prövde en slalomstövel på stuegolvet
engang når jeg var lita. Tror det var storebror Traxels stövel. Ikke sikker..
Uansett så er jeg nå dronning i barnebakken...

Hannah og Ina fyker nedover barnebakken og kommer opp igjen med heisen alene!!
De stortrives.
Joakim har prövd Inas utstyr men han var litt mer tvilsom.
Men det finnes andre ting han kan finne på så han trives han også!!

Stor, fin hytte...det spraker i peisen. Barna kan bytte soverom om de blir uvenner.
Badstuen er ennå ikke tatt i bruk.

Vi er ruinerte!!
Skulle handle litt mat på Mega dagen etter vi kom fram. Når alle hadde plukket ut det
de hadde lyst til så havna regninga på nesten 1500 kr....hvor mye mat kan man egentlig
trenge på en hyttetur???

JC passa på å kjöpe seg pent brukt slalomutstyr (så helt nytt ut), og vi har punga ut endel
kroner på heiskort og leie av utstyr til unger og mammaer....

Neste gang skal vi planlegge litt bedre når det gjelder det ökonomiske på det sted som Hafjell!!

Kommentarer
Postat av: Nabodama

Kostar på att ha det bra!!

2010-04-09 @ 11:49:00
Postat av: Ragnhild

Ja, nå blir det ikke mye luksus framover...:)

2010-04-10 @ 21:56:19
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0