Ut med det gamle, inn med det nye!

Godt nytt år 2013
 
Kommende år innebärer store forandringer her hjemme.
 
Vi skal atter igjen rulle opp ermene og spise mindre og sunnere og väre ute i fysisk aktivitet oftere
Vi skal ikke väre uvenner i år og vi skal väre lösningsorienterte.
 
Vi får nå se, da!
 
2012 er over og hva kan vi si om det?
 
2012 var året da vi tok oss to sydenferier!
En gang til Rhodos i mai og en gang til Mallorca i august.
Dette fordi sommeren 2012 er en av de dårligste värmessig jeg kan huske på lenge!
En skiferie ble det også. Hafjell!
Og en tur med Tysklandsbåten ble det i midtsommerhelga
 
Mye vondt i ryggen dette året. Hadde noen besök hos osteopat.
2013 vil bli et år i treningens tegn så da skal alle ryggvondter bli et minne blott!
 
Jaaada!
 
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Trening

Jeg har kommet for å motivere deg. Jeg er Trening. Opp og ut av godstolen! Ett to ett to!

Svar: Hjelp, nesten litt skummelt syns jeg...men det får meg hvertfall inn i flyktemodus og opp av stolen!Nå har jeg venta på innlegg fra deg siden du lovte et innlegg her for lenge lenge siden og som ikke har kommet alikevel!!
Ragnhild

2013-01-19 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0