Helg og Earth Hour!

Hallo godtfolk!

Nå dukka jeg plutselig opp igjen men det kan nok bli like lenge til neste gang.
Det skjer ikke noe i mitt skrivehode.

I morgen er det 1.april!!
Jeg skal ikke lure noen men jeg regner med at noen pröver å lure meg....mange mange ganger.
Skal pröve å spille overrasket hver gang!

Vi har slått av strömmen 1 time i kveld. Earth Hour 2012.
Jeg så fram imot stillheten som normalt senker seg men barna ville det annerledes.
De ble hypre og ville leke, danse og prate höyt.
Godt da lyset kom på igjen og de ble opptatte av tv og data.

Skal vi dra til Hafjell etter påske eller skal vi ikke...det er det vi lurer mest på om dagen.
Er liksom en haug med regninger som skal betales + sydenreisa til Rhodos.
Blir det noe igjen da, tro?

Katten har funnet seg en favorittplass (blant flere) å sove på. Det er på gulvet bak gardina, oppå alle ledninger og strömdoser fra datamaskinene....der er det visst veldig godt å sove.

Jaja, what's on a cats mind....

Kommentarer
Postat av: Påskeharen

Det ble Hafjell etter påske, håper dere har en fin tur. Skulle gjerne vært der og spist godis sammen med dere:) Jeg skal ut og svinge motorsaga, hilsen påskeharen

2012-04-13 @ 11:23:41
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0