GODT NYTT ÅR!!

Da var vi inne i et nytt år - 2012.

Jeg föler ikke for de helt store forandringene sånn umiddelbart.
Jeg vil först sove på saken!

Nyttårsforsetter?

-Mindre sukker
-Mindre tid på sofan

I kveld har vi hatt koselig besök og vi har spist kalkun med waldorfsalat, poteter, saus m.m
Dessert ble en nydelig kladdekake a la Jessica med vaniljeis på siden.

Umiddelbart etter rakettene avsluttet vi selskapet, som seg hör og bör når man har barn (og meg selv) med i gjengen!
Vi möter morgendagen uthvilte og uten "hang over";)

Velkommen 2012

Kommentarer
Postat av: Rakettforsker

Jeg la meg akkurat klokka tolv. Trøtt som ei strømpe. Ellers i jula har jeg surra oppe til langt på natt, redd for at hverdagen skal komme for fort. Nyttårsaften tok anemien overhånd og hverdagene er nå et faktum. Misliker slike overganger på det sterkeste!! PS! Spiste sjokoladepudding til dessert, etter kalkunen. Med en ekstremt god vaniljesaus til...

2012-01-02 @ 15:45:53
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0