Enda en unge...

Lurer på en ting!?
Kan bloggen bli borte i universet om den står stille for lenge?

Det er torsdag 23. februar!
Jeg har fri fra jobb!
Joakim er forkjöla og ser på Kung fu Panda 2.
Jentene er på skolen.

Victoria og Daniel har fått en liten jente på morgenkvisten i dag!
Gratulerer!
Daniel stilte opp foran pressen like uklanderlig som han pleier å väre!
Tenk så deilig det hadde värt å se han bustete på håret og i grå joggebukser.
For han tok vel ikke imot lille prinsesse i dress og slips?

Da jeg hörte nyheten på radion i dag tidlig så var jeg i en litt stresset situasjon med å pröve å få opp to trötte jenter, hindre slåsskamp på badet, smöre en brödskive med reker og en med postei med bacon (arv fra Anita) og pröve å hindre Joakim fra å ha på reker på brödskiva på egen hånd samt leite etter badedrakta til Hannah som skulle til Årjäng på svömming i dag...så jeg tenkte först, "sukk jaja, enda en unge..."
Men selvfölgelig etter å ha summa meg litt så var jo dette veldig moro for foreldrene som har ventet lenge både på bryllup og barn og jeg måtte törke en liten tåre da jeg hörte Daniel fortelle nyheten. For en fölelse det er de timene etter at den förstefödte er kommet til verden og man lister rundt på tå og nyter med skrekkblandet, deilig fryd og en urolig fölelse i hjerterota.

Etterpå kjeftet jeg videre på bl.a Ina som ble stående fast i gangen med H&M-katalogen selv om det var 6 minutter til det ringte inn på skolen og HR som gjerne ville se ut som en av dagens unge filmstjerner för hun gikk ut og ikke hadde en tanke på hansker eller å få med seg badeutstyret. 
Fikk sjaua de ut i bilen og såvidt innom skoleporten för det var for sent!
PHUUUU!!

Nå er jeg hjemme igjen, satt igang en maskin med klär og roer ned foran VG-nett, facebook, alle blogger jeg er innom og her inne på min egen blogg som jeg ikke har värt innom på lenge lenge...

Nå skal téen trekkes :)


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Teen smakte, håper jeg? Satt og drakk te mens jeg leste blogg, men håpløst å kommentere fra iPad. Nå har jeg kommet meg til PC og legger igjen et spor. Daniel sto nok i dress da ungen kom, og Victoria lå nok i finkjolen høhøhø. De er jo tross alt kongelige. Mens vi andre går rundt i superlongs og slappe sokker. Glad den lille kom til verden, for da ble det fart i bloggen din igjen. Takk for hverdagsdeling :)

2012-02-23 @ 10:48:41
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Hverdagslalla

Går i dasseklärne mine i dag..igjen..skulle värt vaska nå. Ja, koselig med et kongelig nurk...det har Sverige venta på!! Teen var god! Bloggen våknet til liv men sovner nok snart igjen. Våren er ikke riktig helt her ennå ;)

2012-02-23 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0