Luke nr 4

Hei og hopp!
 
Bak luke nr. 4 er det ikke planlagt noenting faktisk!
 
Jeg skal på kveldsvakt og der skal vi ha adventsfest! Tror det blir koselig og jeg tror det finnes noe god mat til meg der også ;)
 
Jeg kjenner angsten presse på når det gjelder julegaver! Hittils har jeg kun innhandlet 1!!
Så bak luke nr 4 så kan jeg jo gi dere et godt råd!
 
VENT IKKE MED JULEGAVER! Man blir bare superstressa og dessuten så er det sånn at man faktisk ikke får mer enn en lönnsslipp i desember!
 
Nå skal jeg finne fram en fin vinter-/julesang til dere:
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvisfan

Jeg så et bilde som noen hadde delt på FB og fant ut at det skulle jeg lære. Det var hekling, og nå er lyslykter, tjue par tøfler og en poncho i boks:) Takk til youtube for instrukssjonsvideoer! Men gutta i familien er det verre å fikse gaver til, men skal vri hodet litt til...lykke til med dine innkjøp!

Svar: Husk på at du har også jernviljen! Tviler på at jeg hadde fått hekla så mye som ei maske (om det heter det)....Nå skal jeg dra på jobb om 10 min....aaaangst ;-)
Ragnhild

2012-12-04 @ 13:30:17
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0