Luke 22

Fra fredag forrige uke til fredag denne uka så har vi slitt med omgangsjuke.
Guttungen fikk det forrige fredag og i noen dager levde vi i en falsk trygghet før det braket løs natt til onsdag. siden har det gått kast i kast men i dag er vi helt symptomfrie (og jeg har spist kvikk lunsj).
Nå dufter badet av klorin!
 
Førjulstiden har med andre ord ikke vært spesielt stemningsfull. 
Stemningen er ikke helt på topp nå heller, der vi ordner i panikk det som har fått vente de siste dagene.
 
Lyspunkt 1 er at juletreet står på utsiden huset og venter på å få komme inn i varmen og etterhvert drysse sine fine nåler.
Lyspunkt 2 er at jeg i fryseren nå har hurtigkake! Baker jo "svenskekake" til jul så vi har noe å ha skinka på!
Orket ikke å lage en ladning med kaker nå før jul med sjukdom og alt så jeg har laget en hurtigvariant i langpanna!
Lyspunkt 3 er at skinka driver å steiker seg i ovnen nå!
 
Jeg har jo lagt ut diverse julevideoer fra youtube her på bloggen for å understreke at dette er adventskalenderblogg i desember. Det finnes jo så mange å velge på der ute og jeg syns liksom ikke at jeg har fått med alle jeg vil. Derfor legger jeg ut to stykker til dere nå. 
 
 
 
Det finnes bare 24 luker i denne kalenderen derfor må denne sangen med her. Selv om den handler om romjula.
Det er slike sanger som kan få fram litt julestemning hos meg. Noe unga mine ikke kan fatte å begripe :)
 
Nei, nå må jeg i gang igjen om vi skal bli ferdige med denne stria!!
Er det noen der ut som ikke har handlet ferdig alle gaver??
 
Her får dere noen tips fra vesle Jensemann ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0