Julekalender - luke 5

I dag skal det ikke bli noe klaging og syting!!
Jeg har nemlig lest om Miguel på VG-nett.
 
Han bor under et kumlokk i et forlatt kloakksystem.
Her bor han sammen med kona Maria og hunden Blackie!
De har bodd der i mangfoldige år.
 
Hjemmet deres er 6 meter langt og 1.4 meter höyt (en tunnel) og det de har i hjemmet sitt er en seng, en tv, en vifte, en stol og et stormkjökken.
Det lekker inn når det regner.
 
Så i dag skal jeg som sagt ikke klage og syte!
Jeg har nemlig ikke större problem enn det å velge hva man skal ha til middag!
Ikke pga at pengeboka er så slunken, men for at jeg lever i en verden av overflod der luksusproblemene blir sååå store!
 
It's christmas time...
 
 

Kommentarer
Postat av: Eremitt

Ikke rart jeg drømmer om hytta ved vannet, inni skauen! Der skal jeg ikke engang ha tv;)

Svar: Vet ikke hva jeg drömmer og...men föler jeg hadde värt mye lykkeligere i en annen tid...?
Ragnhild

2012-12-05 @ 16:41:59
Postat av: Lyckliga gatan...

...du finns inte mer, du har försvunnit... og amen. Annen tid, uten vekkerklokke, med dagslyset til å bestemme oppgavene. Jakt og ved, dekke primærbehov. Tenk deg hverdagslykken ved å kunne steke gullfuglen på bålet fremfor å jakte på den hele livet...

Svar: Liker
Ragnhild

2012-12-05 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0