Adventskalender luke nr 10

Hei!
 
I dag er formen betydelig bedre.
 
Jeg har nå innhandlet 4 julegaver....via nettet!!
 
Genialt! G-E-N-I-A-L-T
 
Jeg er avslappet og varm etter en god kopp te i sofakroken foran shoppingskjermen!
 
Dagens outfit er slaskete mjukisbukser fra cubus i 2001 eller noe. Forferdelig stygg, men varm og god collegegenser også fra cubus, et par år gammel.
Sokker som ikke passer sammen etter at jeg sølte creme fraiche på gulvet i dag og tråkka i det med venstre fot før hjernen rakk å registrere noe som helst.

Har DESSVERRE ikke noe bilde av meg i dagens outfit da jeg hadde tekniske problemer! Beklager, altså!
 
Men en heRRlig julesang skal dere få!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

:) Blir faktiskt lite avundsjuk på dig, att du är så bra på att skriva. Skulle verkligen vilja ha lite av det. God Jul!!

Svar: Ikke mye til tekst, egentlig:) Har du gitt opp bloggen din?
Ragnhild

2012-12-10 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0