Litt diverse...

Jeg (JC) skulle ha fiksa listene som mangler på Inas rom.

Jeg (JC) skulle helst ha fiksa golvvarmen på badet oppå som ga opp når strömmen gikk sist (Joda, begynner å bli en stund siden)

Jeg skulle absolutt ha kjöpt dasspapir nå!!

Jeg skulle har rydda og skapt orden og struktur på benken inne i vaskerommet. (Der finner man nå jentenes gymposer, sko som mangler partner, et par hantler jeg har gjemt unna barna (og meg selv), Missys seng, en STOR haug med sokker som mangler partner (kanskje jeg skal parre sko og sokker?), den gamle akvariebollen med fin sand i, trekk til en gammel madrass som vi måtte vaske (det trekket må vi nok snart innse at vi aldri kommer til å trekke på madrassen igjen) samt diverse hårstrikker og saker som ikke får plass noe annet sted. OG SELVFÖLGELIG en haug med klär.

Steikovnen skulle ha blitt rengjort innvendig. Mange ganger om....

Jeg (vi) skulle ha kjöpt möbler, tv og lysekrone og fått et koselig lite oppholdsrom oppå. Og kvitta oss med det stygge skrivebordet med ÖRTENtusen datagreier på.

Vi skulle jo ha brukt sommeren til å friske opp maling og/eller MALT ferdig der det ikke er ferdig.

Skulle ha rydda i bilen....og vaska bilen...innvendig og utvendig...mange ganger om...

Skulle hatt kjöpt meg noen flere gensere av de som faktisk er gode å ha på seg...

Skulle ha värt hos optiker...

Skulle ha kommet igang med noe trening...

Skulle absolutt ha kjöpt ferdig julegaver så man slipper å kaldsvette 22.desember.

Skulle ha kjöpt meg en ny sykkel...

Listen vil nok fortsette...

Kommentarer
Postat av: Post-it-damen

Omtrent som lista mi det der. Men i dag er det fint vær, faktisk sommer - så nå står jeg med sirkelsag og skjærer ut verandasprett, beiser og koser meg. Bare så synd at jeg gikk tom for materialer for det betyr en tur til Bjørkelangen... og når man skal dit, da må det kombineres med andre to-do's. Som å dra innom avfallsdeponiet og kaste den haugen med gammal søppel som ligger bak garasjen. Sukk. Alle disse ting som HELE forb***@e tiden skal gjøres...

Lykke til! Jeg er overbevist om at det blir overtrevelig hos deg når du er ferdig. Sender en liter energi så du (JC) kommer i gang!

2011-09-29 @ 14:23:16
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0