Slitsom dröm!

Jeg har jobba veldig hardt i natt!

Hadde nemlig en dröm om at vi hadde bestilt sydentur for to og så hadde vi da glemt å fikse barnevakt.
Som i drömmer flest så sliter man litt med tid. Vi kom på dette på torsdag kveld og reisen skulle gå på fredag.
Barna skulle på skolen i löpet av den uka vi skulle väre borte så planlegging var nödvendig.
I stedet for å skaffe en barnevakt så fant vi ut av vi skulle ha en barnevakt per dögn.
Det ble barnevakter fra Oslo, Arvika, Koppom, Töcksfors og Römskog som skulle bytte på å ha mine barn og levere de til rett tid til neste barnevakt neste dag. 

Jeg var faktisk veldig glad når jeg våknet i min egen seng og hörte höst-/vintervindene utafor vinduet!!
Og sjelden har earl greyen og salamiskiva smakt så godt som ved det fredelige kjökkenbordet nå!

Nå skal jeg betale regninger!!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Drömmar kan vara fruktansvärt stressande. Själv har jag drömt ett flertal gånger att jag glömt bort att det är jul och det finns inget pyntat på julafton. Denna dröm kommer med jämna mellanrum under åren och man kan ju undra om det är en inre stress som gör sig påmind :)

Man är iaf glad när man vaknar

2011-12-01 @ 21:29:25
Postat av: Ragnhild

JA!! Eller som når jeg gikk gravid...stadig tilbakevendende drömmer om at jeg fikk en baby som liksom allerede var flere måneder gammel...som kröp rundt med verdens absolutt tyngste bleie...for ingen bytta på den noen gang. Å så slitsomt!

2011-12-01 @ 23:36:38
Postat av: Cleopatra

Fredelige kjøkkenbord er tingen etter en sånn natt. Har det gått roligere for seg om natta etter dette? Blir vel ingen sydentur alene med det første...

2011-12-06 @ 09:49:05
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0