Oslo!

En vakker dag i höstferien dro vi en tur til Oslo, mine små og jeg....
Tok toget fra Mysen og mötte söster Anne ved tigeren utenfor Oslo S.
Så gikk vi noen timer på Karl Johan, eller gikk og gikk...ungene ble hypre og jaga alle duer de så.
Noen bilder:



Spennende med tog! (Ikke så spennende på vei hjem når vi passa på å ta toget kl 17. NOEN pendlere som også hadde tenkt seg hjem da, ja...)


Fin skygge og Joakim + HR ved tigerens bak.


Pågående fin skygge og Ina ved tigerens front.


Slottet var stort...og får visst en make over.


Ina og Hannah stilte seg fint opp ved siden av denne skumle karen (Joakim turte ikke stå der...)


Men så angret han seg (men ville ikke stå der alene)


Senere stötte vi på denne karen som ikke var det granne skummel (mamma syns det da, men)



Godt var det å komme hjem igjen, og det syns nok helt sikkert duene på Karl Johan også...


Kommentarer
Postat av: Cleo

Skulle du ha sett! Så artig at dere har vært rett nede i gata her. Duene ser fornøyde ut om dagen... ellers synes jeg det var veldig morsomt at Joakim ombestemte seg og ville stå ved siden av gardisten allikevel - kule bilder - kul skygge :)

2011-11-06 @ 23:20:53
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Duefangeren fra Hammelen

Joda, vi var i Oslo...men jeg svetta mer enn smilte. Om ti år tar vi en ny tur, den gangen skal vi hilse på deg...og da antar jeg at du har fast plass på slottet ;)

2011-11-07 @ 22:17:04
Postat av: Agnetha

Härligt att komma bort lite, trots svettningar och duvjakt :)

2011-11-08 @ 19:09:51
Postat av: Cleopatra

Jeg ruller ut den røde løperen ;I

2011-11-09 @ 19:23:38
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0