Julegaver i november...

I alle år har jeg panikkhandlet julegavene den siste uka för jul.
Sammen med alt annet man skal handle som hörer julen til så blir det ikke stort igjen på kontoen i desember, kan man si!

I år har jeg fått det til!!
Jeg har per dags dato handlet inn 6 julegaver!!
Helt ubegripelig...
Mange gjenstår men jeg er jo virkelig på god vei, ikke sant!?

Butikkene er jo allerede fulle av julepynt og lys men ingen har fått inn julepapir ennå. (Men i dag hadde det faktisk kommet opp sånne pakkestasjoner på senteret i Töcksfors så jeg rullet meg en liten rull derfra.)

Apropo julepynt og den retningen....på Rimi i Örje hadde de for 14 dager siden fått inn julevarer.
Julebrusen og julemarsipanen töyt ut i kroker og kriker og det var som om hånda mi automatisk strakk seg etter ei pakke med feite fine marsipanpölser. Men selvfölgelig behersket jeg meg!

Nå har også mange vanlige varer fått julevarianten også.

JULEPOTETSALAT

JULECHIPS fra Sörlandschips

Jaja...potetsalat er vel ikke det jeg spiser mest i jula, men...

Nå skal jeg bygge videre på julehandleånden min og sette i gang med storvask av huset!

Jada...

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Åh ja dessa julklappar. Försöker varje år att förhandla bort detta påhitt, att byta pengar med varann, men ikke!!! Vore underbart att slippa den hysterin faktiskt. Ät du en god marsipan med gott samvete. Som någon skev på nätet: Kvinnor är som att köra bil, roligare med kurvor än en lång raksträcka :)

2011-11-17 @ 21:41:06
Postat av: Jultomten

Vi er midt i november og alle strever med jul allerede. Som jultomte er jeg sterkt i mot forberedelser så tidlig.... marsipanspising derimot er hjertelig velkommen. Særlig de pølsene med sjokoladetrekk på.

2011-11-21 @ 15:14:01
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Mona

Det är bara arkeologer och hundar som tycker om ben!

2011-11-21 @ 17:31:26
Postat av: Ragnhild

Mona! High 5! :)

Jultomten! Ikke alle har juleverksted som deg. Noen ser seg nödt til å kjöpe alt. Da er det godt å spre det over to lönninger! Men marsipan har vi alltids råd til!! Og finnes det noen annen type enn med sjokoladetrekk?? ;)

2011-11-21 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0