KRETA - "bare positivt" del 1

I går kveld kom vi hjem til Skarbol igjen etter en ukes charter til Kreta.
Vi har hatt en flott ferie, selv om det kan väre vanskelig å tro etter mine forrige innlegg!
Det var bare den förste dagen som det ble drama, egentlig. (og avslutningsvis, når vi etter mye om og men sto ved bilen vår på parkering P3 en liten busstur fra Gardermoen, klare for å reise hjem, og Jörgen oppdaget at håndbagasjen hans sto igjen et sted på flyplassen og i den håndbagasjen lå også lommebok med kontokortet som skulle til for å komme seg UT fra parkeringen, PS det ordnet seg!)


Her er vi på Gardermoen en times tid för vi drar avgårde mot syden. Vi måtte jo handle så fort vi så en butikk!! Ina var dessuten veldig sulten etter mange dager uten mat.


Her ble lillgrabben stående en stund. Ikke bare var det fly å se, det var så mange andre rare farkoster å beskue der nede. Og sånt noe er veldig interessant.


Den obligatoriske flyvingen må vi ha med! Flyreisen gikk veldig fint og ungene syns det var veldig spennende og ingen fikk vondt i öra, heldigvis!! Veldig veldig spennende og glane ned på bakken!!


Men TVn var også interessant. De viste Toy Story 3 på vei nedover. Filmen for voksne prövde jeg å se på men jeg husker ikke hva den het eller hva den handlet om. Jeg var nemlig litt urolig i magen og mine tanker flöy liksom på utsiden av flyet! Nervös, enkelt forklart.


Her har vi kommet fram, sitter i leiligheten og det striregner utenfor. Dette er altså för champagnekork-sluket popper opp og leiligheten fylles av lettere forurenset vann. Noen kan kanskje se utifra mitt ansiktsutrykk at jeg ikke er helt hundre prosent fornöyd. 


Men det negative har jeg skrevet om för. Nå var det postivt vi skulle tenke!! Dagen etter regnet kom solen fram igjen og varmet så godt. Og når vi så hvor fint området så ut i solskinn så rant det dårlige humöret tilbake sammen med kloakkvannet ned i sluket og alt ble bare vakkert!!
Hotellet vi bodde på hadde (sammen med nabohotellet) 4 bassengområder som vi kunne benytte oss av. Dette området Ina sitter i her tilbragte vi mest tid ved.


Og når solen klarte å male mitt ansikt rödt og fint så var det ingenting vi kunne klage på....
Sukk, den nakne sannhet kan vi jo kalle dette bildet...


Noe som hjalp på humöret var jo selvfölgelig også den fantastiske, tradisjonelle greske salaten!! Åh, dobbeltsukk...noe så godt!! I blant kan jeg få litt rare tanker, som f.eks hva jeg ville ha valgt om jeg resten av livet bare måtte spise en type mat! Da blir valget lett!! Gresk salat med agurk, tomat, lök, oliven og fetaost!!


Hadde det inngått dessert i dette måltidet man måtte holde seg til resten av livet så hadde jeg selvfölgelig ikke valgt NOE annet enn sjokoladeis.............sukk og stönn.
Ungene hentet seg is minst to ganger hver dag og mor var vel igrunn ikke så mye dårligere....


Burde vel tenke på formene og ikke så mye på mat når man er på ferie men det driter vi i nå!! Jeg byr derfor på dette bildet fra bassenget der jeg nyter livet etter lunsj og sjokoladeis...

Flere bilder (ikke bikinibilder) kommer i neste innlegg!!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Endelig et bikinibilde! Og fint var det også. Synes det er herlig at du klarte å tenke positivt etter den starten - og også den håndbagasjehistorien på Gardermoen. Kjennes ut som en reise jeg har vært på... Venter i spenning på mer!!

2011-05-07 @ 20:12:31
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0