Unnskyld til alle naboer og andre pårörende!!

Alle som er i närheten av vårt hus har nok hört dem...mine barn!
De er ikke akkurat stille og beskjedne!

Vil bare rette en forklaring til dere som måtte önske de langtvekkistan noen ganger!
Uteleken de holder på med, spesielt om kveldene, handler ikke om mordforsök eller tortur!!
Leken heter: "Stjärnan, livvakten og den galna fansen"
Denne leken har dessverre värt en av favorittlekene i lang tid nå, hvertfall i to år!
Det har som regel värt Michael Jackson som har värt den store stjernen. Nå har det dabba av og Justin Bieber har tatt over tronen.

I kveld har Joakim värt Justin, Ina har värt livvakten og Hannah en crazy fan!
Joakim har gått rundt og nynnet på "Baby baby baby oooh like baby baby baby nooo like....etc.
HR har skreket og jaget han og Ina har jaget HR igjen i en evig runddans rundt på bakkene her.
Det blir mye skriking av dette, altså. Unnskyld naboer!

Normalt skulle vel jeg i min tur skreket på ungene for å få de til å skrike litt mindre, men det har jeg ikke gjort...
Jeg satt i stedet på verandan og banna over den FORBANNADE VINDEN som ikke gir seg. Jeg bretta sammen klär som hadde hengt ute til törk, derfor all denne banninga. (Flott törkevär i dag, by the way)

Ja, nå har vi altså tvunget de små i seng med formaninger om at de ALDRI må oppföre seg sånn om vi treffer en ordentlig kjendis noen gang. Sånn skriking og hyling hörer styggedommen til!!

Og ärlig talt..skulle vi noengang möte Justin Bieber...ja da tror jeg at jeg hadde smekka te'n!!!

Kommentarer
Postat av: camilla olsson

Åh Ragnhild du är allt för härlig du.... :))))

2011-06-02 @ 21:40:43
Postat av: Ragnhild

Joda, Camilla!! Föler meg ganske herlig her jeg sitter...hehehe

2011-06-02 @ 21:59:52
Postat av: Cleopatra

Godt jeg bor her, stille og rolig ved Klubbetjenn ;) Men skulle dere komme på besøk og leke denne leken her, så vet jeg hvem som skal være paparazzi og bli med på leken!

2011-06-02 @ 22:20:00
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Lalla

Je kommer aleine!

2011-06-02 @ 23:04:31
Postat av: Cleopatra

Hehe:) Kommer du snart? Hurra, i dag er det sommer! Dansen din funka. Det er plass til en til på verandaen ved siden av meg, hint hint.

2011-06-03 @ 08:31:51
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Lalla

Åh det hadde värt herlig!! Men med unger hjemme og arbeidsfolk oppå så får jeg bli hjemme. Ikke så moro å blotte kroppen lengre heller..:(. Og hvertfall ikke for arbeidsfolk ;)

2011-06-03 @ 09:49:43
Postat av: nabon

kanske jag kommer inom nästa gång jag går förbi, och får en autograf alltså, av Justin B eller Michael J :)

2011-06-03 @ 18:33:19
Postat av: Hannah

HALLÅ SOM DU SMEKKER TE JUSTIN BIEBER SMEKKER JAG TE DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Smekker du te mamman din????
Ragnhild

2012-05-18 @ 10:43:41
URL: http://httpt://panfuhannah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0