Noe jeg ikke kommer til å savne fra småbarnsperioden...

....er fölgende:

Vannsöl! Vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet inn på badet og der står det noen korte personer og har fyllt opp vaskefatet til randen og så bades forskjellige leker. Ikke så nöye hva det er, det kan väre en lastebil og en stakkars barbiedokke i perfekt harmoni.
Tannbörstene er også med i badeleken, gjerne innklint med såpe....noe som förer til at de nye flaskene man har kjöpt med en eller annen flytende såpe er tomme når man skal vaske sine lanker.

Tusj eller neglelakk har jeg skrevet om för...men det er like irriterende hver gang man står der og glaner på kunstverket på veggen eller möblet og ikke vet om man skal le eller gråte...

Noe jeg definitivt ikke kommer til å savne så veldig mye er å finne truser eller kalsonger godt gjemt bort bak skrivebordet eller under senga...truser med spor i...og ikke umulig at man finner noen brune, illeluktende klumper også. Men ingen er skyldige her, selvfölgelig...det er nok tannféen!

Söl med mat er heller ingenting jeg vil savne...når alt skal dyppes i mjölka...gjerne også hele hånda. Eller når man tramper på ris eller makaroner som ligger rundt som seige klaser på kjökkengulvet og er omtrent umulig å få vekk fra sokka igjen. Bare stivelse jo! (lavkarbo, here I come)

Siste punkt for denne gang får bli grus, småstein, kongler eller mose i lommene på bukser og jakker. Det er faktisk noe jeg kunne klart meg uten.

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Lurer på om jeg har vært mora fra helvete... mye som ikke har vært tillatt i mitt hjem. En gang fant jeg min håpefulle med korrekturlakkflaska - han hadde dekorert kjøkkenveggene og bordet. Men han var ett år og visste ikke bedre, og han ble tilgitt. Grensene mine har nok vært overtydelige, for han la klærne i skittentøyvaska (slik mor hadde lært ham) og de klærne han skulle bruke neste dag brettet han pent og la på en stol om kvelden... Men du har tre. Det er nok mer å holde styr på, så jeg beundrer deg for jobben du har gjort :) Og vi hadde liten plass, var ikke rom for sprell da.

2011-06-19 @ 00:14:54
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Cleopatra

...og jeg skjønner godt at du ikke kommer til å savne noe av dette. Tror du får mye fritid når ungene dine blir store. Hva skal du gjøre når du slipper grave frem bremsesportruser og tørke vannsøl og banne etter såpa som ikke lenger finnes? Tvinne tommeltotter??

2011-06-19 @ 00:18:52
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Hannah

Vannsöl gör väl ingenting?

2011-06-19 @ 23:08:59
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0