Hjemmeferie!!

Vi tilbringer sommerferien i Skarbol!

Jeg har fått den vanvittige idéen at jeg skal male Inas rom så der har jeg nå tilbragt de siste to dögn.

Ungene?? De klarer seg selv der nede....og ute!!

De leker hele dagen, stort sett...så jeg kan virkelig ikke klage!!

Men.....


Ina er sjef på restaurant "BLÄ"...


Åpent for  både mennesker og dyr....og bamser!

På restaurant "BLÄ" kan man få bl.a stekte sokker, stekt hår og stekte rotter.


Ina er også i gartnerbransjen.

I det vakre uthuset vårt har det värt supermarket og der fant Ina disse fine pottene å plante i.


I supermarket kunne man kjöpe mye rart. Også kirstenger som kunne brukes som kjepp for gamle folk.


Dette er inne i bilen. Galaxyn har blitt en husbil.


Noen har skifta i en fei??


Har det värt krig på verandan, tro?


Kanskje jeg heller burde luke i stedet for å male???


Jeg tror heller jeg blir med de superspreke naboene mine...


Fortsatt god sommer i regnet!!

Kommentarer
Postat av: KTMCLeopatra

Nydelig, dine unger leker sånn jeg husker at vi gjorde. Så moro å ha det dokumentert. Flinke til å rydde på verandaen er de også, hihi. Hverdagene er de vi skal huske på, og bloggen din skal jo skildre nettopp den nakne sannhet om disse :)

2011-07-21 @ 18:58:03
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Ragnhild

Lekte vi sånn, mener du? Jeg kan bare huske at jeg var helt korrekt hele barndommen og lekte pent og ryddig...Ja... ;) Skulle tatt bilde av verandaen etterpå...da var det helt strökent der...jeg fikk tvunget avkommene til å rydde!

2011-07-26 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0