Fluene..

....hva gör de for nytte??

1. De gjör at jeg beveger meg litt mer.
2. De spiser antageligvis noen små, små lus eller midd eller hva det nå heter.
3. De lager mosaikkmönster i vinduskarmen. Beigemix.
4. De gjör at man våkner på natten sånn at man kan oppdage eventuell röyklukt.
5. De skaper stor avsky slik at man ikke orker å spise så mye mat som man hadde tenkt.
6. De gjör at man en sjelden gang må vaske en liten rose i taket etter å ha blitt skvisa ut der oppe.

Ja, det var vel i grunn det....

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Det første året i mitt hus hadde de tydeligvis lagt egg i alle vinduskarmer, for når jeg begynte å fyre på vinteren så våknet fluene til liv. Det TØYT ut av vinduskarmene. I et fluesmekkeslag tok jeg ikke mindre enn TJUE stykker. Nå sprayer jeg karmene og vasker minst to ganger i året. Det har hjulpet. Men fortsatt kommer de susende inn ved den minste luftsprekk på en dør eller et vindu. Og de bæsjer OVERALT. Og jeg mister ikke matlysta, for jeg spiser fortsatt hele tida. Men nytteverdi?? Som knotten. INGEN.

2011-07-05 @ 09:25:41
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Cleopatra

Beigemix, hehe. Den var for oss som har lest Dekora-katalogen fra perm til perm ;D

Til nytteregel 6.: Det blir mange roser etter hvert. Både av mygg og flue. Kom på at jeg har glemt å vaske vekk et par i taket på soverommet mitt... Mulig de har vært der siden i vinter når jeg tenker meg om.

2011-07-05 @ 09:28:41
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Ragnhild

Å gröss og gru når det tyter fluer ut!!

2011-07-05 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0