Star Tour-skrekk!

Etter at vi bestilte sydenturen vår så har jeg jevnlig logget inn på "min reise" hos Star Tour for å lese om bestillingen, reisetidene, hotellet, beskrivelser fra feriemålet etc om og om og om igjen...

Men i helga holdt det på å gå galt!

Jeg logget inn og der kom det opp en stor gul lapp over halve skjermen der det sto!
"REISEN ER KANSELLERT. Ved spörsmål kontakt Star Tours kundeservice på det og det nummeret"

Alt blod forsvant fra mitt hode, klumpet seg sammen og la seg i magesekken min!

HJELP!! JÖÖÖÖÖÖÖÖRGEEEEEEN!!!????

Var jeg sikker på at epost-adressen var korrekt??
Jeg endret straks på denne fra .com til .se....da dukket det opp en rute der det sto at "e-postadressen eller bestillingsnummeret var feil"
HJELP!! Det vil altså si at reisen vår VAR kansellert på ordentlig!!?

NEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII......

Men sindige JC tok seg tid til å titte på skjermen og fikk da se at jeg, KORREKTE MEG, hadde skrevet inn FEIL bestillingsnummer.
Et eneste tall hadde blitt feil.

Så hva er oddsen for at noen andre med lik e-postadresse og nesten likt bestillingsnummer har bestilt en reise OG kansellert den slik at det kommer opp når jeg pröver å logge inn?????

Det skulle jo stått at jeg har logget inn med feil adresse eller bestillingsnummer!!??

Liker de å skremme vannet og vettet og blodet av folk???

Litt irritert på Star Tour akkurat da, ja....


Kommentarer
Postat av: Morten

Det er så herlig å ha noe sånt å se frem til i de kalde vintermnd....

Nyt ventetiden også, det er mitt tips :) Da blir ferien et eneste laaaangt klimaks, synes jeg :)

2011-01-25 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0