Snö og andre ting...

Det har falt mye snö de siste dagene.
I stedet for å måke parkeringsplassen kan man kjöre att og fram til man kommer fram dit man skal parkere. På den måten trener man både bena og bilen.

Ellers ser jeg tilbake på julen som var med blandede fölelser.
Fikk aldri den store fölelsen av jul i år, selv om jeg gjorde alt det som jeg pleier å gjöre.
Kanskje var det for at jeg var forkjöla og i min egen boble?
Kanskje var det for at tiden går så fort så denne julen kom nesten för den gamle var over?
Kan hende var det pga at juletreet vi har ute lå mer enn det sto i år?
Eller så var det rett og slett for mye forventninger, stress og overflod?

Lengter tilbake til striskjorta og havrelefsa! Men kommer de tingene egentlig tilbake i vår tid? Tror ikke det...

Snö, ja....ser ut som vi får nok av det i år også!
På den måten kan jo et nyttårsforsett bli oppfyllt....ut på skitur - aldri sur!!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Det var en ny metode for å måke snø. Som gjør at parkeringsplassen hjemme hos dere er 1m høyere enn hos alle andre? ;) Men det hørtes mye artigere ut enn den metoden jeg bruker...



Ellers er jeg enig med deg i betraktningene rundt julen. Eneste julefølelsen jeg hadde var onsdag før jul - sto opp tidlig, tente opp i peisen og satt foran den og koste meg med te og mat. Skal ikke mer til. Og skiturene mine - i all enkelhet - jeg og naturen. Inget tjas og mas - ei heller overflod eller forventninger. Let's keep it simple...

2011-01-08 @ 20:38:22
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Ragnhild

Endelig fikk JC tid (!!) til å måke snö og det ble fint oppkjört på parkeringsplassen foran huset og fine, brede stier rundt huset.

Samme natt ble det mildt....RAAAAAAS ned fra tak og så ble det kaldere og alt ble hardt og isete. Nå har vi nesten fjellvandring for å komme fra huset til bilen...

Jaja, sånn kan det gå...;-)

2011-01-14 @ 16:38:06
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0