4.januar

Så var det nye året igang og det er så langt veldig likt det gamle.
Jeg har jobbet de förste dagene men i dag (og resten av uka) har jeg fri.

Jeg har spist godis som aldri för. Jobber man på et sted som Trögstadheimen og sikkert andre heimer for den saks skyld, så vanker det mye godt i jule- og nyttårshelgen. Fruktkurver med twistbiter, konfekt, nötter og godbiter overalt.
Man må jo ikke smake på alt, men....pytt pytt.

Jeg har ikke trent på noen som helst måte, foruten vandringen på jobben. Opp, ned, inn, ut, hit og dit.

Andre nyttårsforsetter jeg skulle kunne hatt og allerede liksom har brutt??

Vaske mer, bake mer, organisere mer!!

Begynner i dag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gooood fortsättning!!

2011-01-05 @ 23:06:14
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0