Oppdatering fra den fredelige julestri!

Jeg har som sagt ikke tenkt å stri noe i år. Skal bare fikse sånne nödvendige, fredelige ting.
Julen blir pluttelitt annerledes i år ettersom jeg har kveldsvakt lille julaften og dagvakt julaften.

Nå har jeg handlet inn nödvendige varer som skinke, rödbetsalat, julmust, julebrus, sild og egg.

Ungene skal ut i sneen og leke nå så jeg kan få tatt et tak på Joakims rom, altså rydde litt så vi ser golvet.

Joakim strir heller ikke så mye.
Han er opptatt av andre ting.
Som når vi egentlig ikke har tid til å höre etter så vil han gjerne ha svar på spörsmål.
Spörsmål som; "Om man stryker strömormarna (elektrisk ål) på ryggen när dom sover, får man ström då?"



Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

God jul til deg Ragnhild!!



Unger er herlige, min sønn fant ut, da han var på samme alder som din sønn er nå, et det sikkert var fiskebåtene som hadde salt i vannet så havet ble salt ;-) Og han fant også ut av opphavet til navnet "Marker kommune"....for det kom jo opp så mange mark på plenen når det regnet!

2011-12-22 @ 13:15:40
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Hehehe...raringer!!

God jul til deg og dine også!!

2011-12-22 @ 17:22:54
Postat av: Cleopatra

Jeg elsker sånne utsagn, det gjelder å lytte for disse småtassene har begge beina på jorda!! Mens vi (i alle fall jeg) svever rundt i en husk-på-ditt-og-datt-og-gaver-og-kort-og-handle-og-pakke-og-skrive-tåke... Nei,det er elektrisk ål som er tingen. -Bzzzt! Våkne opp!

2011-12-22 @ 21:49:44
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Nissemor

Ja, mye morsomt som kommer ut. La oss stå med beina på jorda og ta en prat i jula?? Later!:)

2011-12-23 @ 13:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0