Momarkedet!

For de som er bekymret etter forrige innlegg så kan jeg fortelle at jeg dagen etter dro med meg mine tre huliganer til Momarkedet og trasket rundt i regn og söle der.

Alle tre holdt fast i meg når vi gikk rundt og innimellom sto vi i hamnehagen og så på dyrene.
 
HR sto foran scenen i ösende regn i 1,5 time der hun var så heldig å få med seg konsert av Admiral P.
Joakim ville helst kjöre "radiostyrdbilar" og klappe grisene.
Ina kosa med kaniner og ville gjerne kjöre "eggeskala" eller "virvelvinden".

Vi kjörte noen karuseller, hvertfall...og spiste kylling og pommes frites, vafler, rosa softis og kjöpte svindyre smokker. Sånne store sukkertöysmokker i forskjellig farge som ALDRI tar slutt.

Vi ble klissblaute og når vi kom hjem fikk jeg nesten ikke av meg den ene gummistövlen for den hadde fått et stort hull i seg så foten min så ut som en rödhvit sviske.

Men tross alt var det en hyggelig dag!

Torda hadde slått ned i skarbol så det lukta svidd popkorn i lufta når vi kom hjem. Men huset sto der, heldigvis.

I dag er min store dag men det får bli et annet innlegg.

Nå blir det natta!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Du må ha en tålmodighet som strekker seg enda inn i himmelen - tre! barn på Momarkedet. Jeg husker fortsatt min mor og far - utslitt - etter én gang der med to, masende, kranglende unger. (Som ikke opplevde lynnedslag på tisseturen på hjemveien...)

2011-08-31 @ 17:35:07
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: PanfuHannah

Är jag en huligan ?... -.-"

2011-09-01 @ 15:58:42
URL: http://panfuhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0