Hallo i natten!

Enda en lördag har gått over i söndag.
Jeg har ikke gjort de helt store utskeielsene denne helga heller.
I kveld har det blitt en gammel fimklassiker som HR har fått se sammen med meg.

"The karate kid"

Ikke den nye med sönnen til Will Smith, men den gamle gode fra 1984 med Ralph Macchio.

WAX ON WAX OFF

Jeg tror ikke Hannah satte like stor pris på denne filmen som hun gjorde med "Haisommer" men hun satt da filmen igjennom.

Tenk, jeg sovna ikke et eneste minutt!! Kanskje fordi vi satte igang filmen ca 19.30...

I morgen ventes regn...kanskje vi skal ta oss en tur til Römskauen.

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Og det ble "Honda" i godteposen, hihi. Jeg tenker trening i alt jeg gjør etter den filmen der. Wax on. Wax off. Uansett om jeg maler, vasker bil, vasker golv (sjeldent), vasker do. Wax on. Wax off...



Likte forresten den nye med The Smith's også:)

2011-08-15 @ 10:33:24
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0