Sykdom!

Jeg har i noen dager hatt litt angst for eventuell sykdom nå når vi snart letter mot Rhodos!
Tenk om vi får spysjuken, har jeg tenkt!! Vi kan jo ikke bli hjemme pga det!!??
Jeg mener, man blir jo frisk igjen etter et dögn eller noe sånt!

Hvorfor skulle vi nå få SPYSJUKEN av alle ting da, har jeg også tenkt!
Jeg må slutte å väre så paraNOIIID!!

I dag henta jeg unga på barnehage og fritids etter jobb!
Lillgrabben ble hentet först. Det pleier å ta litt tid ettersom han liker seg veldig godt på dagis.
Vil aldri hjem!

I dag kom han og mötte meg i porten. Hadde ventet lenge på mamma, sa fröken.
Når vi kom fram til fritids ville han ikke väre med inn og hente jentene.
Han satt i bilsetet sitt og hang litt med hue..
Hadde vondt i magen...

Jeg åpna döra der han satt så han skulle få litt frisk luft mens jeg gikk inn og hentet Ina.

Når jeg kom ut etter noen minutter hörte jeg gråt og skrik lang vei.

Spysjuken?

Joda, kan si det sånn....

Vi krysser nå fingre....5 dager til avreise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0