Oppdatering i sykeheimen...

I natt har alle sovet godt...

HR er derimot ikke ferdig med elendigheten. Måtte löpe på do i dag tidlig og sitte der en stund.
Nå ligger hun på sofan og pröver smaksporsjoner av forskjellig, en kvart brödskive, en kvart banan, coca cola, eggehakk. Er i grei form.

Ina er oppegående i dag. Har dusja med god hjelp av mor. Har prövd en liten mikrobit av ei brödskive. En minibit av eggehakk. 1/10 av en kvart banan. Litt cola og en kvart teskje med yoghurt. Alt spredd ut over formiddagen. Magen gjör vondt hver gang hun får det minste lille faste nedi der.

Men framgang er det!!

Joakim er i full form og vil ha mat hele tiden nå. Det gjör litt vondt i magen når han hopper opp og ned, sier han.

Vi ser lysere på tilvärelsen nå....


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Om jeg hopper opp og ned med magen full av mat tror jeg at jeg også har litt vondt. Godt at minsten er over kneika og at Ina snart er i full vigør. HR sliter nok litt akkurat nå, men håper det går fort over!!!

(Selv tenker jeg mest på stakkars mor...)

2011-04-26 @ 14:14:19
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com
Postat av: Stakkars mor

Er ikke bare negativt heller nå da!! Jeg måtte komme inn på do etter at Joakim endelig hadde poopa ut en vanlig tamp!!

"Mamma nu ä jä helt bra i magen igjen!! Titta!!"

2011-04-26 @ 16:15:45
Postat av: Cleopatra

Hoho:) En helt vanlig bajs. Alle hjerter gleder seg :D

2011-04-27 @ 09:27:46
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0