Lördag morgen!

Sitter ved kjökkenbordet og ser ut på tåka!
Skal planlegge dagen, tenkte jeg...
Men det hadde värt så mye lettere å planlegge om jeg hadde hatt noe innehold i dagen, liksom!!?

Alt er liksom så perfekt her så jeg har problemer med å fylle ut "to do-lista!"

Det hadde värt mye lettere om jeg trengte en dusj og et besök hos frisören.
Men ikke....jeg er pen og ren og håret på hodet skinner i den lekreste frisyre!!
Alt annet hår er grundig vokset bort...
Og garderoben bugner av nye, lekre, rene, strökne og opphengte plagg. Må nok sette av en time for å få bestemt meg hva jeg skal ha på i kveld!!

Huset, da?
OM jeg hadde hatt problem med at kjökkenet har blitt borte pga all post og papir som trenger å sorteres bort. OM jeg hadde måttet bruke halve dagen med å sortere bort leker og sofaputer og stövler og sko og klär om hverandre. OM jeg hadde hatt behov for et tog fullt av vaskehjelpere.
OM jeg hadde hatt tomt kjöleskap! 
OM jeg hadde hatt problem med motvillige barn som ikke vil holde orden på sine egne rom.....

Ja, OM alt dette...da hadde jeg ikke trengt å sitte her og dagdrömme!!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Sannelig er du effektiv!? Nothing TO DO! Fabelaktig. Det er lov å drømme. Faktisk er det helt gratis. Men når det i overført betydning kanskje menes "handlingslammet" da er det ikke så moro lenger...

2011-04-06 @ 12:23:13
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0