Oppdatering!

Hei alle sammen (!!) og god helg!!

Jeg skulle ha oppdatert ofte om jeg hadde fått idéer inn hele tiden men det får jeg ikke lengre!
Og når jeg ikke får det så blir det bare så kjedelig det jeg skriver!
For mitt liv er nemlig ikke så voldsomt spennende der jeg pendler mellom kjökkenbord og sofa, Trögstadheimen og dagis/fritids.

Ungene finner dessuten ikke på så mye nytt i ugangskategorien heller, det blir mye det samme.
I går måtte jeg forklare for minstemann at han IKKE FÅR TEGNE PÅ NOE ANNET ENN PAPIR. Og så sto jeg med et viskelär og prövde å få unna noe röd tusj fra tapeten.
Men nå er det jo sånn at han har to storesöstre også, som i tur og orden har pyntet på vegger og skap med kunstverkene sine. Så da kan jeg jo ikke skrive om det igjen?

Bilen min har jeg hatt på verksted så det finnes ikke noe som helst komisk å skvise ut av den heller. Det blir en dyr affäre men hva skal man ellers bruke de norske skattepengene til??

I dag er det iallefall fredag!! Mat fra arams er bestilt og ankommer om ca 3 kvarter. Snart skal jeg igang med å planlegge hele ukens innkjöp og bli like effektiv og strukturert og nöyaktig som min kjäre nabo. Da skal jeg legge ut ukemenyer til dere så dere kan få gode idéer til spennende middagsretter med et touch av gourmet over seg. For eksempel fiskeboller med hvit saus eller spaghetti med falukorvbiter.
Gled dere til dette!!

Ungene leker villmannslek her nå. De leker hest...

Ellers har Ina for det meste plass ved kjökkenbordet der hun tegner, klipper, klistrer, limer og teiper. Små og store papirbiter finnes det overalt mange ganger om dagen.
Hannah hörer for det meste på musikk og "är kär i Justin Bieber!"
Joakim syns det er dumt at alle uteleker er ryddet inn for vinteren så han har fått dispansasjon til å ta ut gravemaskinen og sykkelen sin.

Nå er jeg sulten!!

JC på ZZ-top i helga...jeg og kidsen blir hjemme!!

Kommer det snart noen Arvikakusiner, tro????


Kommentarer
Postat av: Linda

Arvikakusinerna är mitt i flyttlass. lever i misär just nu..fyy! Men snart är det iordning å då ska töcksfors kusinerna få komma t arvika på tur har jag å syster bestämt! Men tar nog nån vecka än =)

2010-10-24 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0