Forslag til trening for late, sjokoladeelskende mennesker!

Nå er det lördag og skapene er fyllt opp med lördagsgodis.
Jeg har kjöpt meg en pose RIESEN...disse herlige, mörke, kraftige karameller med sjokoladetrekk.
Tok en ut av posen og satte meg med datan på fanget inne i stua. Men det tok ikke så lang tid för jeg måtte opp og ut i kjökkenet for å hente meg en til....og en til...og en til...

Da fikk jeg en lysende idé!

Hva om jeg legger posen med riesen i et annet kjökkenskap?? Over hos nabon??
Da må jeg jo gå et stykke, oppover et jorde för jeg får tatt meg bit.
Og når jeg er framme ved döra der hjemme så har jeg jo nesten tygget ferdig og må snu for å få en ny bit!!??

Jeg er jo genial??

Blir ikke så mange rundene, sa dere??

Vel, mulig mange av dere bare tar en bit eller to.
Det gjelder ikke meg.

Hadde blitt mange kilometer, faktisk!!

Pröv gjerne denne idéen, folkens!!
Men husk på at naboen helst ikke skal like det du legger i skapet!!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Du kommer til å bli i storform. Men naboen blir kanskje litt irritert over all flyinga i et enda renn?

2010-10-23 @ 18:25:48
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Riesen

Alt for skjönnheten, vet du!

2010-10-23 @ 18:33:33
Postat av: LenaBeatrice

Kom og legg godteposen her hos meg du....DET blir langt å gå det, og jeg kan love deg at jeg ikke spiser den opp! ;-)

2010-10-23 @ 19:15:34
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Da blir det ingen sak med halvmaraton 2011...;-)

Kan du forresten spörre din Morten hva han egentlig hadde tenkt å skrive? Ingen tekst fra han, nemlig...:-) Nysgjerrig, vet du!

2010-10-23 @ 20:36:21
Postat av: LenaBeatrice

Morten sier: "Jeg skulle til å skrive tekst,så trykket jeg feil, slik at kommentaren ble postet uten tekst...akkurat da slo dritten seg av (altså dataen), og da gadd jeg ikke prøve på nytt"



Morten informerer også om at han ikke husker hva han skulle skrive, det var ikke noe stort ;-)

2010-10-25 @ 10:05:39
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Nabon

Jo tack, lägg din Riesen här....heheheee

2010-10-26 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0