Forresten..

...begynner det nye livet i morgen.

Har nemlig värt ute og rydda unna litt for vinteren i dag. Har også sortert og vaska noen maskiner med klär og laga middag og dessert for söndagens skyld :-)
Meny: Benfri kotlettrad med deilig saus fra kraften, kokte poteter, surkål og grönnsaker. Dessert ble fersk fruktsalat med vaniljvisp samt litt smeltet kokesjokolade ringlet over det hele.

Så har jeg bada tre kids og vasket alt fra lilleto til hårtoppen!
Nå er kidsen klare for senga så snart "Tom&Jerry!" er ferdig på tv.
 
Da skal jeg synke ned i sofan etter mitt bad, se på "Robinson" og smatte i meg godisrester fra i går!!

Söndagskvelder er best i verden ;-)

Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

Hei du...slenger du deg på Zumba i Ørje i Januar eller?

2010-10-19 @ 14:35:22
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Jeg er inne og leser via bloggen din nå!! :-)

Interessant i höyeste grad!! For det er ikke så kult å danse etter treningsvideon her hjemme på stuegulvet!!

2010-10-19 @ 14:42:25
Postat av: LenaBeatrice

Ring dette nummeret og meld deg på:+47 924 61 736 (Treningssenteret åpner i januar, håper Zumba starter samtidig)

Tror det er Renate Fagerås som svarer i den tlf, og hun skal også være Zumba instructor.

Jeg skal betale 500 kr i innmeldingsavgift, og så fikk jeg videre første mnd gratis fordi jeg var av de 100-200 første som meldte meg inn.

De 100 første fikk 3 mnd gratis.

2010-10-20 @ 12:13:41
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Cleopatra

Zumba, zukk. Skulle vært en god instruktør på skauen...

2010-10-20 @ 14:32:34
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Linda

DU MÅSTE UPPDATERA OFTARE! Går ju in här varje dag för å få mig ett gott skratt. Nu är det tyvärr länge mellan gångerna!! Skärpning ragnhild ;P

2010-10-21 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0