Enda en helg...

...på jobb i Trögstad!!

Skal bli deilig og fredelig!
Her hjemme er det alt annet enn stille og fredelig!
Hentet jentene fra skolen kl 12.30. Så får de en dröy time hjemme för det bärer avgårde til dagis og fritids!
På den timen rekker Ina og Joakim å "DRIVE MEG CRAZY" i vinkel med sin voldsomme lek som river ned nesten hele huset!!

Hva er det med unger i den alderen??? (4 og 6 år)
De jager hverandre og skratter og skriker om hverandre.  Hopper i og ut av sofan för jeg rekker å kjefte i det hele tatt og alt står i fare for å bli dratt overende når denne tornadoen av kids raser forbi!!
Jeg blir gal ja...ikke noe annet enn gal!! COO COO

HR er litt roligere nå, men hun spiller musikk hele dögnet og danser og synger. Sånt kan jo også drive en stakkar ganske langt ut på de gale vidder.

Nå skal jeg få med meg tornadoen i bilen og få levert de et annet sted!!
Så satser jeg på en behagelig jobbehelg!!

Happy holiday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0