Jobbehelg igjen..og godistyver..

Har jobbehelg hver tredje helg...du verden så fort det går mellom hver gang!

Her hjemme hostes og nyses det så jeg blir litt lettere gal.
Jo, sånt kan også väre irriterende!

Noen har nettopp värt i skapet og tatt noen lökringer. Ettersom synderen ikke pusser tenna etterpå så er det ganske lett å finne ut hvem det er.
Denne gang var det Joakim.

Joakim og jeg var å handa på Coop her om dagen. Ina og HR var hjemme alene. Når jeg kom hjem så sto micron litt skakt på benken og ved närmere öyesyn kunne jeg se små, mörke smuler på benken.
Smulene kom fra kokesjokoladen jeg trodde lå trygt i skapet!
To jenter blånekta så lenge de orka...INGEN hadde rört kokesjokoladen.
Tilslutt så fikk jeg en lapp fra den eldste der det sto: "Det var jag som gjorde det, men Ina fick oxå smaka...förlåt!"
Alt hadde värt bra her om ikke Ina fremdeles blånekta. Hun hadde ikke smakt på sjokoladen!!!
Hun har ennå ikke innrömmet at hun har smakt...

Kjäre vene så vanskelig det kan väre å si sannheten noen ganger!!



Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Jeg har en historie herfra, den sto på trykk i avisen, enda blånekta mitt avkomme. Så joda, de er noen fine buser disse ungene...

2010-11-20 @ 22:11:33
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0