Fredag!

Nå er det helga igjen!
Ute er det mildvär og den snöen som hadde kommet lever nå farlig.
Litt synd egentlig, unga har kosa seg veldig. Men det kommer sikkert mer snö för vinteren er over.

Skulle hatt meg en kjole, jeg! En kjole som passer på julebord f.eks.
Kan ikke en av dere motebevisste lesere tipse meg om en klesbutikk med fine kjoler.
Elegante, småsexy kjoler som skjuler hengepupper, utstående mage og innstående rompe.
Tips mottas med takknemlighet.

Jentene er på skolen, Joakim sover fremdeles.
Peace in tha house!

Jeg sitter og funderer over frokostalternativ.
I dag tror jeg det blir en kopp te, kokt egg med kaviar og majones, havrefras og banan i ekte filmjölk. Nesten LCHF om det ikke hadde värt for den ene sukkerbiten i téen, brödskiva som skal med, sukker i kaviar og majones og havrefras og banan.....ikke lett dette her...

Nei, da hadde jeg ikke mer på hjertet...

God helg!!

Kommentarer
Postat av: Nabon

Hej du...hade samma problem i lördags jag, skulle på fest i grannlandet, klädde upp mig efter alla konstens regler och var väl rätt nöjd ändå när jag for hemifrån (hade inte kunnat gjort det bättre med mina medel iaf). Men så klev jag in på festen...:(

Kunde nog likagärna gått i mina Haglöfs jag, hade inte passat sämre in för det om så säger.

Så konklusion:fråga inte mig!!!!

2010-11-15 @ 16:15:28
Postat av: Cleopatra

Skjønnhet kommer jo innenfra ladies!! Slutt å lese alt Jæn Thåmæs skriver... Og skal man få opp og ut eller inn noe som henger eller går feil vei så er det under kjolen det må gjøres. Du har vel sett Bridget Jones? Gode gammeldagse korsetter som strammer, pusher, presser, kniper og holder. Rene kinderegget for voksne damer. Finn deg en skikkelig undertøysbutikk som finner det som passer DEG. (Det er i allefall en plan jeg har.) Men julebord? Neeeei. Det gidder jeg ikke... men et treff hos Høisveen kanskje??

2010-11-16 @ 13:39:26
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Ragnhild

Etter mitt siste innlegg (sjuke barn) så har jeg fått noe kraftig lyst til å gå på julebord, la puppene svinge (au au) og slippe meg lös...så Trögstadhallen, here I come!!

Nabon, du med din kjölige skjönnhet har ikke noe å frykte i noe som helst selskap.

Cleo, takk for tips og råd, men korsettet blir hjemme om jeg kommer til Höisveen!!

2010-11-16 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0