SNØ???

Vil vi egentlig ha det i mai??
Eller i april for den delen??

Jeg vil ikke sitte i morgenkåpe ved kjøkkenbordet og se ut på virvlende snø i lufta! Vil egentlig ikke tenne levende lys og holde rundt en varm tekopp nå!

Jeg vil tusle ut og sette meg på trappa på morgenkvisten. Høre på fuglene kvitre
og nyte den varme morgensola!

Deilig å ha fri i dag, da...får trøste meg med det!
HR er på skolen, jeg har spist frokost på sofan
og sett på en gammel episode av Beverly Hills 90210!
Den episoden da Kelly finner ut at Brandon har vært utro med Emma, den frekke skribenten!
Husker dere Bev Hills?? :-)

Ina og Joakim har ennå ikke våknet...jeg lurer på om de har tenkt å sove over i dag!?

Kommentarer
Postat av: Carina L

Hmmmm visst ä dä kul....snö nu :(

2010-05-04 @ 10:44:28
Postat av: Ragnhild

Ja, veldig moro med snø!! NOT!



Og så fikk jeg visst en ekstravakt i kveld også. Så da bærer det avgårde til Trøgstad i ettermiddag. Kunne jo vært koselig innendørs i dag, men det er jo godt med litt ekstrakroner i lommeboka!! ;-)

2010-05-04 @ 11:29:30
Postat av: Linda

Tummen ner för snö, men tummen upp för Beverly Hills :-)

2010-05-05 @ 19:25:15
URL: http://linda-larsson.blogspot.com
Postat av: Ragnhild

Hei Linda!

Hyggelig overraskelse!

Beverly Hills-serien blir jeg liksom aldri riktig lei! :)

Men i dag satt jeg faktisk og så på en eldgammal episode av Dallas!!

Der går vel kanskje grensen!!? ;-)

2010-05-05 @ 19:55:35
Postat av: Linda

Nja, Dallas är helt ok. När du börjar kolla Falcon Crest eller Dynastin...DÅ :-)

2010-05-06 @ 16:11:54
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0