Etter jobb...

...vil jeg helst bare synke ned i sofan og spise gode middagsrester
mens jeg zapper meg igjennom noen kanaler på tv.

Nå har jeg kommet hjem fra Trøgstad, henta Ina og Joakim på dagis
og Hannah på fritids.
Vi har hentet posten, lasta ut alle vesker og jakker, tegninger og papir
fra dagis og fritids, "kissekläder" fra noen som ikke har holdt seg tørr
hele dagen igjennom samt noen sokker som lå på gulvet i bilen!!
(Sokker...hele verden er full av sokker!!!)

Jeg sitter jo nå i sofan. Blogger, ikke zapper.
Barna krever tv'n for å se på barnkanalen.
Ingen gode middagsrester finns i vårt kjøleskap.
Jeg er sulten som en gærning!
Har ikke noe mat som frister!!
Ikke mjølk!
Ikke noe....

Arams, kanskje??

Kommentarer
Postat av: Svigerinnen

Arams is good shit en sån dag. ;-)

2010-05-06 @ 21:08:59
Postat av: Linda

Arams är räddaren i nöden och när det kommer till sockar så undrar jag alltid vart den andra tagit vägen :-)

2010-05-06 @ 23:27:48
URL: http://linda-larsson.blogspot.com
Postat av: Ragnhild

Det ble faktisk spagetti...med ketchup...:)

2010-05-07 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0