Bloggtema...

Herlig med en fridag etter mange dager på jobb!!
Er ikke så effektiv i dag, det blir mest småplukk! Orker ikke mer som vanlig.

Sitter og leser andres blogger og syns at alle er så flinke til å skrive innlegg jevnt og trutt. Selv sliter jeg med å finne nye ting å skrive om, det må liksom komme impulsivt ellers blir det ikke noe greie på!

Nå sitter jeg altså her og kunne skrive om rot og rydding og vasking, men "been there, done that". Kunne jo skrive et innlegg om meningen med livet men da går bare alt fullstendig rundt for meg!! Forresten rekker jeg ikke å fordype meg i dype tanker da jeg ofte blir avbrutt, så jeg rekker sjelden å komme fram til en konklusjon før virkeligheten vekker meg opp! "MAMMAAAA, jag är fääärdiiiiig" passer liksom ikke helt inn når man grubler over livets mysterier.

Dagens outfit er jo ikke noe som er aktuelt ettersom jeg ikke har noe å vise fram.
Alt er jo så utvaska så man blir jo mørkredd om man får se seg selv på bilde.
Ikke minst underklær...ikke for at jeg skal posere i trusa her inne på bloggen men
kanskje jeg kunne unne meg selv noe sprekt innenfor i stedet for å gå rundt i utvaska gamle underbukser med dårlig strikk eller uttøyde gamle sjuskete topper med flekker av gammel hårfarge på seg??

Ikke kan jeg legge ut ukemenyer heller, for i sommer har det stort sett gått i pølse med lompe, pølse med lompe, pølse med lompe og noen brødskiver. Og jordbær.
JC overgikk seg selv helt og holdent her en dag da han grilla koteletter til oss her ute på verandaen, forresten. Det er jo verdt et innlegg i seg selv. Han er ikke akkurat den fødte kokk, for å si det sånn.

Er det noe jeg er nysgjerrig på eller ønsker meg??
Hmmmm...vet ikke, jeg!
Er visst helt uten mål og mening!

Ting jeg lurer på om dagen:

-Hvem kommer til å flytte til nabohuset, tro??
-Når skal jeg ha gebursselskap for lillgrabben og HR?
-Hvor skal vi ta miniferien vår i august?
-Om ikke noen kunne handle inn noen kilo kjøttdeig og putte passelige porsjoner inn i plastposer, flate de ut og   legge de i fryseren.
-Har den kulen på armen tenkt å gå vekk snart?
-Hva skal vi HA TIL MIDDAG???

Tankene mine strekker seg ikke så mye lengre enn dette om dagen...for da er det som regel noen som så gjerne vil bade eller noen som så absolutt må bærse!!

Hej DÅ!!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Jeg lurer på om vi får tid til å prates igjen snart. Myggstikket på beinet er nesten borte nå, ellers lurte jeg veldig i går på om det ikke snart var på tide å forlate min kropp.

Nå undres jeg om regnet snart skal holde opp.

Pølser i lompe er en fin meny. Til variasjon kan du ha lomper med pølse i.

2010-07-25 @ 17:13:10
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: BlogMama

Jeg lurer også litt på dette med regnet nå faktisk...

2010-07-26 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0