Back to work!!

3 ukers ferie er nå over og jeg er tilbake i Trøgstad i morgen den dag!!

Helt greit, syns jeg!
For det er jo en utfordring å være hjemme med sine søte, små!
Det er aktivitet fra morgen til kveld. Sen kveld!
For hvem får sine barn til å legge seg tidlig en varm, lys sommerkveld!?
Not me....

Jeg er LANGTIFRA lei sommeren. Men tankene kan streife innom faste rutiner,
faste leggetider og fredelige kvelder foran TVn innimellom.

Men frem til da skal vi bade og kose oss, grille og spise is og være oppe til sent på kveld ennå en god stund framover!!

Og godt er vel det!!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Er du FERDIG med ferien alt?? Vi som skulle møtes og allting... håper vi får det til allikavæl, på en eller annen måte?? Jeg jobber enda to uker tel...

2010-07-13 @ 15:15:37
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0